Faktum kvarstår

Jag kan (tydligen) inte klockan. Jag kom alltså en timma för tidigt till SATS. My god liksom! Det händer ju hela tiden, senast i oktober... Tur att jag är en timma tidig och inte sen då! Så, jag körde en timma Yoga innan jag öste på Stepen. Två timmars träning, känns stabilt :) Imorgonbitti ska jag och Loijs köra en timma PowerStep (så sjuuukt jobbigt pass!) och sen funderar jag på att slira in till Lidingö Centrum och lämna tillbaka en sak, samt sätta sprätt på mina 25kr (ohh!) i värdecheck på H&M och kanske använda mina 25% rabatt på tidigare nämnda butik. Sounds good.

Sen är det fredag också! Har inga direkta planer för helgen, kommer nog ligga lågt, börja läsa kurslitteratur och jag måste se till att läsa ännu en bok på engelska till muntliga provet i Engelska A. Gaaah! Hur ska jag hinna läsa ytterligare tre böcker till Engelska B muntliga sen då? Innan nyår...

Nu ska jag koncentrera mig på middagen! Känner förövrigt hur glad och pigg jag blir av att träna!

Puss å hej.



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Men eller hur!! Jag har haft det superskönt, förra veckan var jag i fjällen samt uppe hos familjen i hälsingland :)

Denna vecka sthlm. Vart bor du??



Pluggar du engelska samtidigt? Ja nu är det dags att köpa nya böcker igen va?... hoppas inte på många för jag e typ pank. Kram


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback