Fin fin dag måste jag säga

Har haft en riktigt mysig dag, inga större krav och måsten - tiden har bara stilla tickat på. Skönt! Åkte till Universitetet och mötte upp Lovisa för att köpa kompendiet och då stötte jag på Ida som skulle möta upp Joanna för att göra samma sak. Vilken grej! Vi köpte vårat "lilla" kompendium (tjock som en bok - om inte värre) och sen åkte vi mot stan. Lovisa hämtade sin syrras hund Gucci och jag åkte in till stan för att fixa lite, gick till Gallerian dit också Lovisa kom efter en stund och så lunchade vi. Ahh! (Note to self: Sluta med dyra luncher ute!) Efter en stund går Hedvig förbi, helt random, sjukt kul! Vad världen är liten! Sen, ytterligare stund senare, joinade även Ida och Joanna. Helt klart bästa sättet att spendera en eftermiddag på! I like. Och sen åkte jag alltså hem och firade lillebror Emil! :)

Nu ska jag, eh, ta undan allt på sängen och kolla på ännu ett avsnitt Greys Anatomy (missade bedrövligt nog dagens avsnitt på tv, men kollade på nätet istället och då upptäckte jag att det fanns ännu ett avsnitt att spana in... Yes!). Tar nog undan allt på sängen sen istället... Blir nog så. Eller imorgon, man behöver ju inte sova på alla 180 centimetrarna ;)

Puss å godnatt!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback