Födelsedagskalas

Okej, jag "fick" inte träna imorse pga att vi skulle fixa till kalaset - ganska skönt att inte behöva gå upp åtta om man säger så. Yes! Så, om ca en timma kommer gästerna och då blir det gott hemmabakat (så mycket bättre än köpt!), själv gick jag ut med Hugo och nu ska jag fixa det sista på rummet. Jag har som sagt (ungefär 1000:e gången) en tendens att sprida ut alla mina miljoner prylar (och kläder) överallt i mitt rum. Antingen har jag för mycket grejer eller för lite plats, jag röstar för det senare. Tur att man har ett "föråd" (utrymmet under trappen som man bara når från mitt rum) som redan är fullt men som man med lite mycket våld kan trycka in lite mer skit i - jag har testat förut. Nice.

När rummet är fint ska jag fixa till en knut i håret, dra en ny svart t-shirt-klänning med lite paljetter på över huvudet och kanske tända lite ljus uppe i vardagsrummet/köket. Good, good.



/emma.

(Hoppas det går bra och att ni kör försiktigt:)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback