Födelsedagssång

Hett insider/undercover repotage.

Ungefär så här såg det ut i morse när jag blev uppvaktad. Ursäkta mitt nattlinne från 1999 och sen måste jag säga att både mitt moronruffsigahår och glasögon ger mig ett ganska sömnigt intryck ;) Men blir man väckt av skönsång strax efter tio så hör det till :)



Gomorron!



Här skulle det zoomas ja. Ehh. Nej tack.



Mamma agerade fotograf, notera det tjusigt rosa pappret med fjärilar på! Gissa vem som tänkt till där - sötaste Mam!



Vad är det med folk och att ta kort på nyvakna stackars födelsedagsbarn - sekunden efter att man väckt dem?



Titta så fint (och gott!).



Min morotskakemuffins ♥ (Glasyren kickade ass!)



Min fina "skylt" jag fick av Mam som hon köpte i Covent Garden i London nyligen. Den hamnar på min dörr! - Älskar att jag är så barnslig ibland, men är man en prinsessa så är man ;)

Pusss!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Stort grattis!!!

Vilka härliga morgonbilder ;) alltid mys att bli väckt med fika på sängen. Hihih jag brukar också säga att jag är en prinsessa men min pojkvän håller inte med... Hahah!



ha en toppen dag, kram

Postat av: Elina

Gud vad fin morotsmuffin du fick :)

Hoppas du fick din rosa, glittriga dag :) Pussokram

2009-11-16 @ 22:36:40
URL: http://livetsomjag.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback