Frukostmöte

Ska jag försöka mig på att somna INNAN tolv ikväll då? Måste verkligen vända tillbaka på dygnet. Nu börjar skolan igen och då blir det andra bullar (åh vad gott egentligen) med tidiga(re) mornar och mer plugg - mycket mer -, en hel del i skolan och lite hemma. Mys. Diggar det verkligen och nästa delkurs verkar minst sagt lika lovande - Flärd och Film - man hör det bara på namnet om inte annat! :D

Ska med mamma på ett frukostmöte imorgonbitti kl 8-9 där de ska föreläsa om Twitter, hon fick ta med en vän och tänkte på mig. Visserligen Twittrar jag inte - men ändå! Kommer bli myspys. Sen ska jag direkt till skolan och min föreläsning kl 10-13, Introduktion till Flärd och Film, och direkt efter kommer alla 150 pers springa upp för att hämta ut den beryktade tentan. Nervöst! Sen har jag planerat att sitta kvar i bibblan och börja läsa ur mitt feta kompendium. Yeey för det!

Stora frågan, vad ska jag ha på mig imorgon? Börjar med att packa träningsväskan (PowerStep imorgon kväll) och vika lite ren tvätt (som ligger över halva sängen - trångt för mig om inte annat) tror jag. Jupp, så får det bli.

Dagen imorgon blir kalas! Hoppas din också blir det :)

Godnatt på er!



Tror dock det blir mindre sötsaker till frukosten imorgon ;)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Oh vilken fin bild :)



Japp, men har sett dig på skolan flera gånger ja, du är förresten himla lik en tjej jag känner lite:
http://emeliesandstrom.blogg.se men hon har kanske inte så många bilder på sig själv, fast Karin har bildee på henne: http://karinolofsson.se



Haha, kul fakta :) Kram!

2009-11-10 @ 08:04:50
URL: http://stylemind.blogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback