Homestyling (?)

Jag fick många "ryck" igår, förutom pysslandet, så städade jag ur mina hyllor på alla pocketböcker för att få det lite mer luftigt och dekorativt. Typ. Nu är jag inte helt nöjd i alla fall, det känns inte hundra med allt, de två hyllorna över tvn speciellt, känns så tomt och färglöst. Får väl möblera om lite allt eftersom och känna efter. Men, jag bjuder på före och efterbilder iaf!

Före:



Haha! Denna bilden stämmer inte heller! Så här såg det inte ut innan jag gjorde om... Suck. Länge sen jag gjorde om ju, fast så är det när man inte tar kort på riktigt allt ;)

Efter:


De tre hyllorna över skrivbordet alltså. (Högtalaren är min femte i sammligen, enda stället jag kom på att ha den...) Svårt att se, men jag har lite koppar och grejor till pennor mm på nedersta hyllplanet. Samt mitt fin fina smyckesskrin-plåt-låda jag fick förra året när jag fyllde år. Har bara framme mina "fina" böcker, pocketböckerna är minst lika fina, men lite väl många...


Före:




Såg iofs inte ut så här när jag gjorde om heller, allt på nedersta hyllan var i princip inte där, en svart hattlåda, lite andra tavlor och inte den rosa lådan. Sämsta före-efter bilderna någonsin? ;)


Efter:



Lite kalt kanske? En början iaf :)

Äsch, vilken fail. Dessa bilder är ju inte helt sanningsenliga eller något sånt what so ever! Jag postar det iaf. Nån jäkel kanske blir glad. Skärpning till nästa gång!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback