In desperate need of caffein

Oj fy 17. Trött som en liten rackarunge var jag när jag skulle gå upp. Jag övervägde ungefär sjuttioelva gånger om jag inte skulle skita i dagens föreläsning och film. Men hallå! Det är ju inte så att man kan få tag på filmerna hur lätt som helst och man får ju veta en hel del på föreläsningen efteråt. Aj aj Emma!

Idag ska vi först se på filmen Sunset Boulevard från 1950. Spännande! Ingen mer stumfilm nu alltså? Ganska skönt. Fast förra filmen vi såg nu i veckan var APSEG, hello - killar i uniform med storhetsvansinne och som har lite "feminina" tendenser lite hit och dit... Hoppas att denna blir lite mer glammig på nåt sätt :) Filmen följs av en föreläsning som ska handla om "Filmstjärnor och lyx: 1920-tal". Kommer bli kalaskanon!

Nu blir det lite frukost. Sen tar jag tåget till Universitetet och köper första bästa stora kaffe! Längtar!

Puss! Ha en nice dag!



Lite folk ur Sunset Boulevard.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Jessica

Snygg bild=)

Postat av: Emma

Glamour i världsklass! :)

2009-11-26 @ 17:37:51
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback