Jag säger: panik!

Sitter nu och försöker komma på något vettigt att skriva i min filmanalys om Josephine Bakers film La sirèn des tropiques från 1927, stumfilm - hejja! Haha. De säger ju ganska mycket för att vara stumma ;) Jisses. Så det ska jag göra nu i en halvtimma innan pappa, hans fru och min lilla lillebror Rasmus på 2½ år kommer hit till Farmor och Farfar för lite frukost :) Borde t ex klä på mig... Får skriva en massa idéer på tåget till Sthlm och sen lite i eftermiddag. Ska visserligen ut till Tyresö innan pubrundan på stan med massa mys folk! Kommer bli en kalaskväll! Ja, om jag känner mig hyffsat i fas med filmanalysen vill säga. Men det fixar jag!

Ha en fin dag!

Pusss


/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback