Krasslig

Oj, hela dagen försvann bara sådär. Men det hela har den enkla anledningen att jag inte mår speciellt bra. Fasen vad sånt suger. Som tur är lyckades jag släppa tankarna på plugg och blev ompysslad av N istället, vi kollade på en riktigt tjejfilm (undrar om N verkligen ville se den?! Iofs äger jag bara "tjejfilmer";) och först nu känner jag att det är dags att rycka upp mig något. Måste se till att få läst något idag till imorgon. Eller? Kan inte riktigt ta mig för... Blev lite ändring i schemat för imorgon också, det blir Frescati kl 13-16 istället för film på Filmhuset vid 10 och efter det föreläsning på Frescati. Kanske ska passa på att åka till skolan tidigt och plugga där innan - liite mer motiverande än att plugga hemma. Samtidigt som jag då måste släpa på all litteratur i så fall... Vi får helt enkelt se! Bara jag mår bättre!! Så bra att jag kanske kan få in lite träning också. Hoppas!

Puss å kram så länge!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback