Late - again

Shit, vad gör jag egentligen?! Håller mig uppe sent, sent om kvällarna... Åh. Jag ska ju iväg och träna kl 9.30 imorgonbitti - kommer vara allt annat än PIGG, PIGG om jag känner mig själv rätt (var död kl 11 i morse). Äsch, vet ni vad, jag skiter i träningen! Haha! Tränade ju två timmar idag och sen kör jag en omgång Body Combat på söndag istället :) Så får det bli, fasen vad skönt! Kanske att jag kostar på mig att bädda sängen nu då, lite gosigare än att sova utan sängkläder... Btw, fick min väska idag från SATS idag när jag var där och tränade! Jag har i 12 veckors tid tränat minst två gånger i veckan och alltså fått två stämplar/vecka vilket resulterat i en träningsväska! Coolt. Har nog snittat på 3-4 ggr/veckan iaf. Kul, kul! Beach 2010 kommer bli rock hard/fit (förhoppningsvis några delar av kroppen, typ underarmen eller nåt).

Men men, sov gott på er!



Rosetter, rosetter!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback