Lugna takter

Undrar om man kan bli van vid det här? Har lugna dagar mest hela tiden (de senaste två veckorna då jag haft lov), visst jag har att läsa en del och så småning om ska jag sätta mig i köket och leta engelska artiklar. Så det får bli en flitig fredag! What else, ganska trist att läsa om vad jag gör vart eviga minut kanske?! Blir andra bullar när skolan rullar igång på allvar - det vill jag lova!

Nästa vecka på tisdag har vi vår första föreläsning för delkursen Flärd och Film villket kommer bli kalas! Tre timmar dock (?) Och direket efter det kommer (antagligen) alla 150-200 pers att springa upp till vår instutition för att hämta tenorna! Shit, jag börjar bli nervös. Jag MÅSTE ha fått godkänt! Håll tummar och tår!

Nu ska jag ägna mig åt den storslaget underhållande sysslan att spara massa bilder i min hårddisk. Eh. Roligare har jag nog varit med om, men min dator är segare än segast så det är dags! Sen vill man ju inte bli av med alla bilder man lyckats ta på sistone.

Puss ♥



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback