M-Ä-T-T

Den här helgen alltså, känns som att jag har ätit mest hela tiden (hela tre tårtor har jag varit med och ätit av!) och jag har dessutom inte tränat sen i torsdags. ILLA. Men på tisdag, då jäklar! Imorgon blir det plugg på Universitetet innan jag har min syo-tid (hoppas hon kan lösa min framtid - hade varit skönt att få det gjort liksom) och efter det ska jag träffa N som precis flyttat till stan! Idag närmare bestämt. Myspys!

Känner nu att jag lika gärna kan gå och lägga mig! Aa faktiskt. Ska bara bädda sängen med nya, rentvättade underlakanet (ett som inte är för litet för min 1,20 säng) och sen krypa ner. Känner mig dödstrött! Sicken helg. Men som sagt, sängen!

Ha det bäst!

Puss

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback