Mest skönt faktiskt

Skulle ju träna nu kl 12 men min kompis ringde och frågade om jag verkligen var sugen på det? Ehh, om jag ska vara ärlig: nej. Så inget mer med träning idag då, ja om jag inte åker iväg till ikväll då... Stor riskt. Not. Det dumma är att imorgon hittar jag inget träningspass som passar bra, måste till Univeristetet och köpa ett kompendium mellan 13-15 och till kvällen ska jag fira min lillebror som bli hela 19 år! (Jag börjar känna mig gammal...;) Kommer bli en dag fylld med mycket verkar det som, men denna dagen: LÄSA. Inte mycket mer, kanske en promenad med Hugo, och det känns fin, fin. Att ligga och läsa en rolig bok hela dagen för att man måste - I like.

Ha det gott så länge!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback