New Moon

Ja, nu har jag sett den, filmen med stort F. Vad jag tyckte? Vi säger så här, mina förväntningar var skyhöga, jag har läst alla böckerna och jag blir skakis bara vid åtanken av Edward Cullen. Filmen var riktigt bra, kanske inte lika bra som första, Twilight, men ändå. Mycket bara överkroppar på både Jacob och Edward (och några fler) - inte mig emot. Ibland fnissade man för att vissa repliker var så klyschiga och att det kanske var lite.. Ja.. Man visste inte var man skulle ta vägen helt enkelt. Men jag gillart, jag är en sucker för kärlek och kunde inte låta bli att forstätta vara kääääär, käääär, kääär när jag kom ut ur biosalongen. Sen kan jag inte mer än ÖNSKA att de nästa två filmerna blir klara bums så jag får se allt - NU NU NU! Tålamod är en dygd har jag hört.

Kan också säga att är du ett troget "Twilight-fan" och har läst böckerna blir du inte besviken - oavsett vad kritikerna säger måste man älska det. Man måste.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback