Överraskningsmys

Igår kväll beordrades jag att ha pyjamas och rosa på mig. Check! Sen kom Loijs och hämtade mig och vi åkte iväg, ganska snart anade jag att vi var på väg till Eva... Så sant som det var sagt. Vi kom till Eva som nyss kommit hem från jobbet - vilken kvinna - hon hade satt upp rosa hjärtan-post-it lappar lite överallt och de beordrade mig att gå ner till tvn.

Där satt jag och fnittrade medan Loijs stökade i köket och Eva tog sig en dusch. Sen kom de ner med en tårta! En tårta med rosa grädde, massa bär och non stop på! Och ljus, varav ett spelade "Happy Birthday" med sån där syntetisk tonart. VÄRLDENS SÖTASTE TJEJER! De hade fixat med rosa godis, rosa servetter och rosa tårtan då. Finast! Jag fick sötaste presenten också, fyra små göggmugar (med hjärtan på!) och glöggte, så snart ska vi har julmys! :)



En väldigt rosa skapelse fylld med vaniljkräm och chokladmoussefyllning!



Titta så glad jag var, kände mig som ett litet barn, fnissade och apploderade typ ;)



Eva babe och jag.



Alla vi tre, älskar er tjejer! ♥



Mina fina presenter! :)

Tack för en oförglömlig kväll mer er bästa sötnosar. Ni är så söta som tänker på mig :)

Pussss!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback