Shit! Jag menar woha :-D Jag klara

15c1e0d95f231598fe62fbc9a702a449.png

Kolla varifrån!

Shit! Jag menar woha :-D Jag klarade tentan! Fick tom ett B, näst bästa betyg, E är gränsen för godkänt, fick 55,5 av 60 med ett bonus poäng från skrivuppgiften. Jag som var så sjukt orolig att inte ens klara det:o Men klart jag gjorde! Jag är så grym! Pepp inför nästa kurs om man säger så! Sitter och pluggar på universitetet nu. Somnar typ. Bara två timmars träning sen då;) Puss från en glad emma:*


Fina kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Shit vad bra!! Grattis :) Och så B till och med, verkligen duktigt gjort. Själv blev jag grymt nöjd med mitt C!



Kram

Postat av: Emma

Tack :) Grattis själv!! Grymt ju! Jag blev grymt paff iaf - och överlycklig! Woho! Kram

2009-11-10 @ 23:14:14
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback