"Sista rycket"

Tänkte att jag skulle göra slag i saken och skriva klart den här jäkla analysen. Det har ju inte tagit hela helgen alltså... Eh. Att det ska vara så bökigt och svårt att hitta motivationen (och orden) för en sån här sak. Det bästa är ändå att när vi skickat utkastet till våra Peer-review-grupper imorgon ska vi inte lämna in det slutgiltiga resultatet förns i januari tillsammans med hemtentan - dock ska jag självklart göra klart den helt på en gång. Men, trots att det är "bara" ett utkast är det desto bättre att ha det så klart som möjligt för att få mer feedback och så mycket hjälp som möjligt. Bara å skriva nu då.

Två hela underbara sidor kvar att skriva. Det blir bra. Målet är att det ska vara klart ikväll och sen skickar jag iväg det till min grupp redan ikväll istället för imorgon. Då kan jag ju till och med känna mig ledig hela dagen imorgon OCH se till att åka till ett SATS center och träna för en gångs skull. Hela veckan får det bli! Minst.

Ska berätta mer om gårdagen och helgen i överhuvudtaget sen, men först när analysen är klar!

Puss å hej så länge! Ge mig motivation. Snälla.



/emma.

P.S. Grattis finaste N på födelesdagen ♥

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback