Skoporr

Jag vet inte, men högklackade skor får mig helt enkelt knäsvag. De ger en så snygg siluett. Kollar lite halvt på Efter tio med Malou von Sivens som intervjuar en svenska stylist (som håller till i Hollywood) har designat en av de där julgranarna på Berns. Det sitter bilder på dem han stylat och som har hamnat på omslag på stora tidningar i hans gran samt Christian Louboutin skor. Ahhhh! En dag ska jag ha ett par svarta pumps med röd sula. Så är det bara. Mellan 6-10 000kr, bara att börja spara! ;)



Drömskorna.



Älskar siluetten. Enkelt är nog snyggast ändå.



Kedjor är hett har jag hört ;)



Grrr.



Yummy!!! Come to mummy ;)



Love.



Sammet. Skulle matcha mina nya mörkblå sammetsleggins jag har på mig idag...

Nu måste jag nog sluta. Blir så himla sugen på att bara gå omkring i högklackat, men det gillar mina fötter inte helt. Tänkte spara på dem tills imorgon då det blir en hel del dansande i mina älskade kilklackar. Oh yes. Nu ska jag strax åka, vill se klart på Efter tio bara, de har nån typ at "make over" grej snart och sånt bara ÄLSKAR jag. Jag är bara så tjejig - och gissa vad? Det passar mig perfekt, älskart.

Puss på er!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback