Sonessonska residenset

Sitter just nu vid Farmor och Farfars dator i Uppsala och ska alltså skriva en filmanalys. På bloggen? Ehh... Fasen vad dåligt man kan vara då. Inte nog med att jag tagit i princip hela dagen ledig och gjort annat mycket roligare, jag sitter och uppdaterar mig på Facebook och nu skriver jag ett blogginlägg...

Har precis blivit firad av F&F också, käka en bulle (trots mättnad sen fikan för nån timma sen inne i stan, men farmors bullar är bäst) och liten kopp kaffe, fick en make up kurs på Make Up Store så jag är ASGLAD! Har alltid velat gå på en sån och nu är det dags - hejja!! :D

Träffade som sagt Karin inne i Uppsala på en fika som var så mysig så! Vi sågs ganska precis för ett år sen och det var lika mysigt som alltid! Fick i mig både en god, god macka och en suuupergod cheescake, verkligen bästa jag ätit på något café någon gång - och största bitarna av alla bakverk! Sen var det också sjukt mysigt där inne, finns inte riktigt så mysiga ställen i Sthlm, iaf inte som jag hittat. 2-0 Uppsalas caféer. Café Linné hette det tror jag. Rekommenderas starkt!

Men, analys av stumfilm står näst på schemat och det är bara att görat! Har jag hört.

Puss å hej!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Natalie

Ouh, enda en modevetenskapsblog:) I like! Alltid svårt å komme i gang. Jeg sitter selv og ser på Erotikon igjen nå, samtidig som jeg henger på Face. Hehe. Godt er DVD så man kan pause og spole tilbake :P



Lykke til med filmanalysen og trevlig helg! :)

Postat av: Minna

Hur går det med uppgiften? För jag tycker det är svårt...:(

2009-11-20 @ 17:20:55
URL: http://lifeaccordingtominna.devote.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback