Stress, stress, stress

Vad är det med mig egentligen? Jag har under de senaste dagarna känt mig JÄTTEstressad hela tiden. Och när jag blir stressad kan minsta lilla bli ett vredesutbrott som heter duga. Vad händer? Stressad över vad? Kan inte ens tänka på det utan att bli ännu mer stressad - om det är möjligt.

Kom hem för typ en kvart sen, ska ner i rummet, packa om lite, se till så jag får med allt (stress!!) och sen dra till tåget igen för att åka till Tyresö (N & N-"Permobilen") och sen ska vi dra in till Söder och möta upp en hel del folk för öl. STRESS!!

Men jag vet att det kommer bli en kalasbra kväll när jag väl stressat klart och fått i mig några klunkar alkoholhaltigdryck (lät det lite väl mycket "alkoholistiskt"?). Shit the same. Jag drar nu. Hoppas kvällen blir great!

Pusss!



/emma.

Till mamma: Jag hinner inte dammsuga, men jag har bara varit i mitt rum två gånger och sen drog jag, fixar det imorgon okej? :)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback