Sviktande karaktär

Jag borde verkligen inte skriva när jag ska träna här på bloggen, för ofta - alltför ofta - leder det ändå till att jag bangar eller kör något annat. I helgen kommer jag inte heller ha möjlighet att träna mer så det blir först på måndag i så fall. Känner mig så DÅLIG! Men, vad kan man göra, klaga hjälper faktiskt inte! Får väl springa extra fort till tåget sen istället. Nu släpper jag det. Släpp. Det.

Okej! Nu då? Då kan man ju ta och sminka sig och fixa sig helt och sen dra raka vägen till N (med mindre grejer då träningen inte blev av... Släpp det!). Kommer bli myspys ♥ Yes, nu har jag inget mer att skriva för tillfället. Kommer antagligen bli lite snålt med blogginlägg i överhudvudtaget i helgen är jag rädd. Men den som väntar på något gott...

Ha en fab dag darlings! För nu är det helg!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback