T-R-Ö-T-T

Ikväll SKA jag somna tidigt. Jag SKA även inte banga att träna imorgonbitti - Power Step - , måste få in tre träningstillfällen denna veckan, varav inget av de första två varit speciellt konditionskrävande... Jag SKA även läsa klart texterna vi skulle ha läst till idag - innan helgen är över. Nu då? Är för mentalt utmattad för att kräva att min intelligens ska väckas till liv. Faktiskt.

Sen planeras det inför lördagkväll med Loijs, vi ska ut och slira lite till ära av våra födelsedagar (min har varit och Loijs är på söndag). Ändrade lite från vad vi tänkt egentligen, blir fördrink/fest i Loijs farföräldrars lya i stan och sen ska vi ut och käka, antagligen på älskade Vapiano! Sen har jag fixat upp oss på listan till ett ställe på Stureplan också. Riktigt bratkväll någon? Länge sen sist nu faktiskt ;)

Oj. Sitter och nickar till med huvudet hela tiden. Får se till att fixa i ordning träningskläder osv så det är klart i morgonbitti och sen är det nästan fritt fram att tuppa av! Halv sju? Det är iaf bäcksvart ute.

So long sweeties <3



Helt okej, speciellt sängen. Soooova!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback