Wednesday morning

Morgon och morgon, snart eftermiddag ju. Har iaf ätit frukost och kollat på senaste avsnittet av Gossip Girl - me like! Dags att ta upp en kurslitteraturbok och läsa lite tror jag bestämt! Ska se till att läsa det jag ska i Fashion Culture så Lovisa kan låna den imorgon över helgen. En grej som kommer bli lite tight i nästa vecka är att jag ska skriva en 4 sidor lång analys från torsdag till måndag kl 14. Segt! Den helgen ska jag bl a till Uppsala och äta middag hos Farmor och Farfar, kanske träffa lillebror Rasmus och pappa. Hur ska jag hinna? Klart jag hinner, får strukturera om mina planer lite bara. Yes, yes!

Fortfarande happy, happy över tentaresultatet!!

 

Have a nice day!

 

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback