What a night!

Maskeraden ja. Fina grejer. Kolla bara in!



Le girls, vi käka middag hemma hos mig! Stillsamt det ser ut va? En vinare var - check.



Systrarna Killander, Helena och Eva - snyggon! "Läskig" vs. GLAD!



Trion! Loijs kom direkt från flygplatsen, typ. Vi var sex brudar i mitt lilla rum - mysigt värre!



Jag bjuder på denna, jag stylar Josefins ruffs helt enkelt.



Josefin stylar mitt - såå skönt att slippa locka mitt tjocka hår själv för en gång skull!



Multitasking, Josefin fixar mitt hår och jag Loijs, sen skötte jag musiken och volymen, sprayade lite hårspray då och då osv. Snacka om simultan kapacitet!



Här var det uppassning, hon stormade in från sin utlandsresa och vi ställde självklart upp!



Att sminka och fixa hår ligger mig varmt om hjärtat...



Kolla in min kompis snygg-Eva liksom!



No comments!? Nu ni, snart dags att dra!



Puss hemifrån mig, nu drar vi till tåget!



Väl vid Talludden och i väntan på Lidingöbanan. Hej hej allihopa!



Fett med cool som man säger. Typ.



On our way!



En sista touch.



Almost there.



Favorit i repris. Strike a pose på kanonen utanför Karlberg slott!



Jag försökte mig också på en fotosession.



Men jag va inte riktigt lika hajj på det som Eva så jag hoppa ner.



Inne i värmen om man säger så! Love it.



Mingel, dans till liveband och sköna människor <3



Babe, babe!



Hej hej!



Sötnosar!



Allt för denna kvällen det!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback