Work it

Ska minsann få tummen ur och verkligen träna idag. Step kl 18.30. Det är dags nu efter två dagars vila - shame on me. Ska se till att jag fixar ett pass imorgon också och varför inte även lite Body Combat på söndag - för länge sen nu. Pepp!

Sen slog en tanke mig. Jag är avis. På mamma - som ska till London imorgon. Jag saknar England och Brighton på sätt och vis, New Look och deras skor (LOVE!), en latte på Starbucks (dricker kaffe ur mammas Starbucks mugg as we speek), en promenad längs med Brighton Sea Front, alla små konstiga hus i härliga färger, West Street och dess uteliv, pubar och "one pint of Fosters please", alla små söta byar vi reste till och ja, alla otroligt söta lärare på Loxdale Centre. (
Här kan man läsa mer om mitt halvår i Brighton/England)



Jag och min kjol som en vindpust tog tag i strax innan vi skulle ta gruppkortet utanför skolan, några dagar innan hemfärd till Sverige. Engelsk sommar när den är som bäst - saknar!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback