Allergi, godis, träning, glass

Dagen, mest nyst och snörvlat. Lovisas systers hund Gucci, Jack Russel korsat med Chiuaua (orkar inte kolla upp stavningen) var i Lovisas lght idag. Jag trodde jag inte var så allergisk eftersom jag har hund hemma, men det är väl skillnad på hund och hund antar jag... Jag nös och nös och nös. Sen var jag så trött efter lunchen att jag somnade en stund. Sen köpte jag och Lovisa godis när de andra drog hem. Vi snacka lite om modets historia och sen åkte jag hem för att laga mat och sen träna (Power Step) - duktigt! Har dock 60 sidor kvar att läsa till kl 10 imorgon då vi har föreläsning. Får nog läsa det efter lunch om jag ska vara ärlig, nu måste jag mest sova.

Föreläsning imorgon då! 10-12.00 och sen blir det plugg på det. Förhoppningsvis kommer jag vara mer fokuserad utan allergi i näsa och ögon och i en lugn bibbla. Hoppas på det! Ska hämta min inlämningsuppgift vi lämnade in för tre-fyra veckor sedan imorgon också - hoppas jag får godkänt och slipper göra om den! :)

Men nu, godnatt på er!


/emma.

Fina kommentarer
Postat av: maja

chihuahua :)

2009-10-21 @ 10:25:22

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback