Bortamatch

Jag är hos Loijs! Kladdkake-mys igår blev till scone-mys och (för min del) till att sova på soffan. Så jag är fortfarande at the Loijs resident. Planderar att stanna kvar tills jag läst ut mupp-boken och sen jag kan gå hem för att styra upp träningskläder osv. Loijs är dödligt sugen på kladdkaka nu så risken finns att jag får det iaf, fast idag liksom :) Sen snackade jag/vi (högtalartelefon sista halvtimman) med Eva igår och vi beslutade oss för att ses på scone efter Loijs och mitt träningspass. It'a a date then! Världens softaste helg på länge. Så, nu måste jag plugga!
Roland Barthes (författaren till mupp-boken) har nog tagit en Magiser i svårast möjliga fackliga termer i fu*ked-up meningar och bara snacka blaja - helst i böcker som vi ska läsa. Lovisa och jag kom fram till det. Whoho!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback