Burr

Öppnade fönstret för lite frisk luft i rummet. Aj aj. Kallt som i en iglo här nu. Koftan på, nästan så fingervantarna också åker på (om jag hade hittat dem). Så, kollade min internetbank - OMG - får fasen baka eget om jag ska fika i fortsättningen - vilket jag ändå inte borde göra!

Ska köra Body Pump och Steamy Windows imorgonbitti på SATS hade jag tänkt! Steamy Windows är en eventklass som ska hålla på i fem-sex veckor framåt. Ska bli kul att se vad det är. Vi kommer använda oss av en skivstång (utan vikter då) som käpp och sen blir det dans och till att svänga på höfterna om jag förstått rätt :) Kommer bli askul!

Klockan åtta ska jag upp imorgon alltså. Hua. Ska kanske till och med fråga mamma om jag får låna bilen... Om hon inte hinner läsa det här såklart ;)

Nu ska jag fixa inför morgondagen, måste organisera, komma på vad jag ska ha på mig och sånna tunga grejer ^^

Puss på er!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback