Dagarnas

Jag får inte riktigt in rutin på det där med dagens outfit märker jag, blir lätt att jag slänger upp alla outfits från veckan i ett och samma inlägg. Jepp, här är ännu ett sådant. Halva veckan alltså, en dag missade jag dock, men jag var inte så stilad då så det gör inget! Man får ta tillfället i akt när jag väl känner för det och helt enkelt göra det. (Ja jag borde plugga eller städa rummet - men det här är ju mycket roligare! :)



Paris- och koftmys!



Jag har för tillfället flyttat in i mina koftor - så mysigt!



Fast ändå inte, denna gamla kjol åkte fram för säsongen.



Med rosett såklart.



Slarv outfit! Men skönt som rackarns :) Jeans leggings, stor t-shirt och stor kofta (Brighton nostalgi) och bad hair day - kan det bli bättre?



Skönt var ordet, ordet var skönt!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback