En ny dag

Godmorgon alla fina människor som finns där ute i världen!

En ny morgon, en ny dag och det är nu det börjar! Själv ska jag åka till Universitetet och plugga innan maratonföreläsning på tre timmar, visserligen tentainfo också. Tror jag får sällskap av Lovisa (kursare) vilket är väldigt trevligt! Någon att luncha med och snacka gojja med när man inte orkar läsa längre. Längtar redan efter den där kaffen jag alltid köpter när jag kommit fram och erövrat en soffa. Tar av mig skorna och kryper ihop i ett hörn av soffan och smuttar på mitt kaffe. Ahh! Underbart.

Fick inget sällskap till Boxen imorgon så jag kör en vilodag, får köra desto hårdare med träningen senare i veckan. Yes indeed! Ha en fantastisk dag, vad du än beslutar dig för att göra!

Puss ♥

 

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback