Fika, fika och plugg

I söndags, kanelbullensdag, gick jag igenom mycket för att få den där kanelbullen och kaffen. Hade träningsvärk som hette duga och det spöregnade ute. Ändå gav jag mig av till ICA, a du kan tänka dig. Jag är officiellt en sucker för fika. Finns det rehab för sånt här? Eller är det okej så länge jag ger fan i sockerrika bakverk (vattnas i munnen bara jag tänker på det) och gör latten hemma istället? Vet inte jag. Men å andra sidan är det riktigt mysigt att fika hemma ändå, speciellt i kombination med att plugga (som jag visserligen inte gjort idag). Så här såg det ut i söndags på min säng. Mmm!



Kaffe (vanligt kaffe, mjölk-latten gav ingen effekt) i Starbucksmugg.



Den omtalade kanelbullen, dock från ICA och inte ett bageri... God för det!!



Plugg.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback