Framtidsgrubbel

Jag blir så ledsen, jag vet verkligen inte just nu! Vad ska jag plugga till nästa höst, vad har jag för möjligheter att läsa det jag (tror) jag vill läsa? Gaaah! Har i alla fall kommit en bit på vägen och bokat tid med en "syoperson" på Modevetenskapliga instutitionen. Då borde man ju kunna få lite tips, idéer och hjälp. Skönt. Tills dess ska jag släppa det... Eller kolla i utbildningskatalogerna jag besällt (ca 4kg papper - vadå miljövänligt?!) eller börja läsa på mina engelska bok inför muntliga provet i engelska A...

Det går förövrigt inte att bara säga hur man ska göra något till någon annan, för det är jäkligt lätt att säga något, men sen att göra det kan vara mer komplicerat än så.


Puss.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback