GårDAGENS

Jag hade på mig mysigt och stickat igår (vad annars) då jag satt i en soffa på Universitetet och läste. Skönt, skönt. Passar mig perfekt. Just nu tycker jag ändå om vädret där ute, det är kallt, jojo, men det regnar inte och man kan klä på sig lite extra bara. Värre blir det sen när det är snö blandat regn och blåst och det känns som att inga stickade koftor står emot kylan. Det är vackert ute och vackrare kommer det bli. Färgerna är på ingång och det är så där frasigt ute. Ja jag gillart. Så igår hade jag på mig passande kläder helt enkelt. Stickat från Monki, ett fodral och leggings - min personliga uniform.



Myspys att försvinna i.



En rosett på det såklart!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback