Godmorgon fredag!

Nu är jag uppe så här rysligt tidigt igen, eller nja, skulle egentligen gå upp kl sex men snoozade i 50 minuter så klockan var mer sju när jag ryckte upp mig och hasade upp till köket. Först på planeringen är ett jobbigt träningspass på SATS, Power Step är verkligen ett av de jobbigaste passen konditionsmässigt. Helt sinnes är det. Man varvar kondition med styrka (skivstång) och svetten RINNER. Har en hat-kärlek till det passet, är verkligen så jobbigt men efteråt känns det också bra - vilket är ett måste! Intervallträning och fettförbränning när den är som bäst helt enkelt!

Sen måste jag vi Lidingö Centrum och köpa en flaska vin och efter det får vi (Loijs och jag) dra till Universitetet. Hoppas nästan att Loijs har bli så kan vi dumpa våra väskor och så i den och inte släpa runt på det halva dagen... Sen ska vi alltså ut, var vet jag inte, har en liten oroskänsla av att det kanske inte kommer bli som förväntat... Loijs och Nattis vill nämligen till Stureplan någonstans och jag är inte helt hundra. Var länge sen jag var där nu och det är fan snobbigt! Tricket är väl att komma på innan var man ska och sen komma in och därefter - pusta ut! Det löser sig, bra musik är också ett nyckelord.

Nu ska jag hoppa i träningskläderna och packa ner det jag ska ha på mig senare - vad, vad, vad? -, borsta tänderna och sätta av till tåget. Yeey! Ännu en pepp dag och det bästa är väl att det är fredag! Dock ingen ro och ingen rast - plenty to study! Tentan har faktiskt börjat närma sig, 26 oktober händer den - svälj. Men det kommer gå fin, fint!

Puss å kram på er!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback