Great day - as usual

Som vanligt då, majoriteten av mina dagar är ju just bra! Har spenderat just denna härliga dag mestandels på Universitetet där jag pluggat i en av bibliotekets soffor (stammis), snackat med min söta kursare Lovisa när hon dök upp strax efter tio och sen avnjutit tre timmars föreläsning och tenta-info. Underbart var att jag hade läst kompendiet inför föreläsningen och att föreläsningen var så bra att jag nu förstår precis. Okej, det där kommer jag antagligen få äta upp sen - men ändå!

Jag hade en liten idé i bakhuvudet under dagen också, såg igår att man som student får se The ugly truth denna vecka för endast 60kr (som på den gamla goda tiden) vilket jag hemskt gärna ville göra! Rabatten håller i sig måndag till torsdag och imorgon vill jag helst bara plugga hela dagen, avslutat med ett träningspass så jag chansade och åkte in till stan och Sergel för att kolla på just The ugly truth kl 16.30. Föreläsningen slutade alltså kl 16... Men jag hann! 16.25 stod jag i kassan på Sergel och bad att få köpa en biljett. Cool. Jag fick äntligen se filmen och den var jättebra! Inte "The-Proposal-bra" men absolut bra, skrattade rejält många gånger! Haha. Bl a vibrerande trosor på en restaurang... Ska inte gå in mer på det men det var kul om man säger så ;) Se den om du vill också har en förkärlek till romantiska komedier! Ett härligt avslut på denna dagen helt enkelt. Eller iofs, den är ju inte slut än - Greys Anatomy kl 21.00 och lite bläddrande i utbildningskataloger kommer fullända den :)

Puss och kram!


/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback