Hot and steamy

Nu på morgonen har jag tränat både Body Pump (länge sen nu!) och Steamy Windows, som är en eventklass för sex veckor framåt. Oj. Det var porrigt på hög nivå (för att tillhöra de stela svenska folkslaget alltså). Vi fick jucka (ursäkta) och vicka på höfterna så in i h-vete! Så jäkla kul var det också! Man kunde ju inte låta bli att fnissa när man svängde på rumpan hit och dit och trixade på stången. Klev över stången, sparkade upp den och gud vet allt. Vi använde oss alltså av skivstång som käpp, utan vikter. Kul, kul, kul! Det måste jag lätt göra om nästan lördag! Var ganska mör i musklerna efter Pumpen dock, men jag fixade det ju! Grym jag e ;)

Nu har jag knaprat i mig en knäckemacka med potatis på (sinnesgott). Mamma ska komma hem med bröd från Högberga och vi ska ta en mysfika ihop i soffan med kaffe. Det är lördagsmys det! Sen vill hon få ut mig på promenad, men jag känner mig helt död i benen så vi får se. :)

Tills jag skriver igen, ha en myspys lördag! Kolla in de fina färgerna på löven om du inte har nåt att göra vettja!

Pusss


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback