In darkness there is light

Eva ringde nyss. Jag frågade om det är möjligt att spara ihop 50-60 000kr på ett halvår på extrajobb? Sen skrattade vi. Speciellt när jag sa "men om jag jobbar två helger i veckan då?" Ja tänk om. Hahah! Jag vill nämligen tågluffa i Europa och det vill hon med - perfect match med andra ord!

Sen kom vi in på helgens planer och jag blev glad. Maskerad på fredag på Karlberg slott! Tipp! Kommer bli så jäkla kul verkligen! Och helgens andra glädjeämne är att Eva ska ha ett pyjamasparty på lördag! HUR kul liksom?! Vi ska äta god mat, dricka vin, kolla på film och äta godis. Sen sover vi girls över och på morgonen/förmiddagen ska vi göra brunch på scone, smoothies och american pancakes! Jag blir så varm innombords. Vilken helg jag kommer få va! Med en massa fint folk runt om kring mig :)


Puss!
/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback