Inte helt övertygad

Nej, en ny tidig morgon, det är mörkt ute och jag har varit "vaken" i tre kvart. Ska klä på mig och sen ska jag ut med Hugo på morgonpromenad. Mormor kommer om några timmar först och håller honom sällskap medan jag och Maja är i skolan (olika skolor då).

TRÖTT. Och vila är ännu inte i skikte. Tenta på måndag och sen kan jag pusta. Men tills dess är det långa dagar maxat med plugg. Idag tror jag starkt på min plugg-instats. Ska åka till Universitetet och sitta i Biblioteket hela dagen tills jag drar hem och käka middag med mormor och Maja.

Så, ut i rugg-vädret nu då! Inte helt pepp om jag ska vara ärlig. Men lilla Hugo måste ju få gå ut en sväng så det är bara att stå i! :)

Ha en fantastisk dag nu hörrni!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback