Kläder efter väder

Veckan började relativt varm och sen har den gradvis blivit kyligare och kyligare... Men då ser jag stora möjligheter att klä mig i stora stickade tröjor - sånna som man kan krypa in i och gömma sig i. Älskart!



Som sagt, varmare i måndags. Skön outfit att krypa ihop i en soffa i Biblioteket och läsa i :)



Onsdag, ännu en "krypa-upp-i-en-soffa-och-plugga-outfit", stor stickad svart tröja och färgglad sjal!



Hängde på stan med Eva (+ Loijs och Josefin då) i torsdags, köpte denna skapelse i sommras när jag hälsade på Manda och Sofie (saknar er plenty!!). Varm och skön! + vit stor stickad halsduk och skinnjacka.



Och så idag, detta hade jag under...



Min mega, bamse-stora, mysiga kofta! Hääärligt! + nya
kappan och sjal (samma som i onsdags) då och mina Vagabond knyt-kilklackskor ;)

Nu är ju frågan vad man ska ha på sig imorgon?!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback