Knäppis-korkis

Lånar mormors uttryck rakt av; Knäppis-korkis. När klockan ringde åtta i morse kände jag direkt, "Vem fan tränar egentligen på en lördagmorgon?" Kruxet är ju att man måste boka av sina pass man bokat in sig på senast en timma innan, så jag satte på datorn, i samband med det piggnade jag till och tänkte hur bra det kommer kännas efter träningen... Och när jag ändå var i princip "vaken" så...  Fasen!

Så nu ska jag bara sätta på mig träningskläderna och ge mig av, jag vet att jag kommer känna mig så sjukt stolt efteråt! Sen pluggar man säkert bättre med lite frigjorda endorfiner i kroppen. Annars hade jag bara sovit längre och pluggat senare, men det går ju inte - tentan är på måndag!

Det blir tipp det! Nu blir det Body Pump och Steamy Windows, hemma om dryga två-tre timmar då! Då blir det en macka och en kaffekopp medans jag läser om "Den groteska kroppen" och de sista fem sidorna i The Fashoned Body, och varför inte även de 60 sidorna från Fashion Theory. Plenty to do!

Puss!


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback