Låg

Har en klump i magen, inte gällande tentan utan något annat. Vill göra något, vet inte vad. Kan inte göra något, men vill... Vad? Att det kan bli så tokigt...

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anonym

hej , jag vet inte det kanske inte berör mig? men isåfall så kan vi prata om du har lust ?

2009-10-24 @ 16:18:17
Postat av: Emma

Det beror ju lite på vem som skrev detta?! :)

Postat av: Anonym

jaså? så det är någon slags selektiv urvalsprocess, men jag kan säga så här; vi har känt varandra men nu vet jag inte om vi gör det längre, vi har nästan bott på samma gata men nu bor vi på andra sidan landet från varandra , riddle riddle

2009-10-24 @ 16:41:20
Postat av: Emma

Mjo, men man kanske vill veta vem man snackar med innan man öser på ;) Men oj... Snacka om klurigt, om vi inte känner varandra längre men bott på samma gata. Nu har jag bott på ca 24 olika gator också.. ;) Shit... Mitt huvud är fullt med tentaplugg och det gynnar inte direkt mitt dåligt minne...

2009-10-24 @ 16:46:19
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Emma

Okej, jag vet.

2009-10-24 @ 17:12:07
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback