Lång dag

Min dag har varit lång, känner mig helt slut i hela kroppen nu - visserligen har jag tränat ikväll - och trött i huvudet. Åkte med mamma till Ropsten och sen vidare till Universitetet strax innan åtta och sen stannade jag kvar där tills halv sex då jag åkte till SATS på Lidingö. LÅNG DAG. Kom hem för kanske en timma sen och jag är matt. Ska nog tänka på refrängen ganska snart ändå. Men måste röja på rummet, packa träningsväskan - Power Step imorgonbitti - och allmänt förbereda mig inför morgondagen. Ska ut imorgon ju!

Så, upp tidigt, på med träningskläder, iväg till SATS, sen till Lidingö Centrum - fixa alkohol till kvällen, till SU - föreläsning, hem igen och snygga till mig innan middag hos Eva och sen utgång! Phu. Jag måste nog sova snart alltså... Känner mig lite stressad. Inte bra

Blir sur på en sak, mitt mms-blogg-inlägg kom inte fram i morse - andra gången nu!

Godnatt på er! Hoppas ni haft en kalasdag :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback