Long day (again)

Åkte till skolan tjugo i nio och var där strax efter. Läste ut mupp-boken och sen även en artikel vi skulle ha läst till idag (om de inte bytt plats på några föreläsningar). Sen käka vi lunch och läste lite till. Hade föreläsning mellan 15-17 och på det tränade jag kl 18.30 på Stureplan. Det var SVÅRT. Någon dansvariant av Step - sen att jag aldrig kört det tidigare heller gjorde det inte lättare. Men fanns det inget annat inom en rimmlig area i Sthlmsområdet som jag kunde träna efter föreläsningen så kör man. Imorgon blir det PowerStep för att ta igen - kommer hata det för att det är så jobbigt - men det är bra! :D

Imorgon ska jag vara på Universitetet kl nio och plugga som katten igen, vi ska gå igenom seminarieuppgiften tillsammans och slipa lite på det vi ska säga och sen måste jag läsa på som 17. Kommer inte kunna läsa tors-lördag så det gäller att sätta fart!

Btw, nickade till x-antal gånger på föresläningen idag. När jag nickade till som mest (så jag t o m piggnade till) sa föreläsaren att vi nog började bli trötta - jag satt rakt framför honom på tredje raden. Ooops!

Nu ska jag ta ur linserna och tvätta ansiktet, sjukt trött. Och imorgon blir det tidigt igen!

 



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback