Middag i ugnen

Lagar mat just nu! Eller ja kanske inte just precis nu, men pannkakan är i ugnen. Skönt att inte behöva konstla allt för mycket! Sen skippade jag att ta bilder på middags-processen idag, känns liksom som att alla vet hur det ser ut när man gör ugnspannkaka med bacon och spenat. Man behöver ju inte vara övertydlig ;)

Kanske ska passa på att läsa lite i Fashion Therory när jag ändå väntar på pannkakan. Good plan. Grejen med mig är ofta att jag säger att jag ska göra ca 100 saker och sen gör jag max en av de 100 göromålen. Som med plugget t ex, alla i min kurs tror att jag är en överambitiös jävel som pluggar hela tiden. Men så är det ju inte! Okej visst, jag säger ofta att jag ska det men sen gör jag det ju inte! Gaah. Man kan ju bli tokig! Fast, jag kan om jag vill och ibland pluggar jag faktiskt som jag säger att jag ska göra. Som imorgon, har föreläsning och tenta-info mellan 13-16.00 och innan dess kan jag faktiskt sitta i en soffa i biblioteket på SU och plugga innan - går mycket bättre än att sitta hemma iaf!

Pusss

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback