Middag med syskonen

Nu har jag och mina två syskon precis ätit middag, det blev Taco lördagkvällen till ära. Nu måste jag återigen lägga fokus på tentaplugget och se om jag kan lära mig lite till ikväll innan det är dags att sova och sen imorgon återuppta läsandet och repeterandet. Känner mig fortfarande (för?) lugn, det känns som om jag har fattat det stora hela, och helheten gällande modets roll i olika aspekter. Eller borde jag känna mig mer nervös? Känns för tillfället som ett ganska litet problem... Jag ger det en halvtimma till och sen ska vi kolla på en Coco Chanel film med Maja som mamma fick med Plaza Kvinna för ett tag sen - ge mig mer Chanel! (Kanske rent av en liten Chanel classic cluch 2,55?!;)

Ha en bra kväll där ute! Typ alla är nog ute och roar sig lönings/studielån/studiebidrags helg och allt! Kör hårt :) Själv njuter jag av en stillsam kväll hemma - borde jag vara orolig?

Puss å kram



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback