Mör

Har boxats och det känns verkligen! Mina armar darrar och benen är minst sagt helt slut de med. Har haft en lite märklig dag ändå, började med föreläsning, käkade lunch med Lovisa, Joanna och Loijs innan vi gick och hämtade våra inlämningsuppgifter - vi fick alla godkänt! Toppen kul ju! :D Sen drog vi in till stan, jag och Loijs hamnade på Café NoCo där vi klämde en rejäl pajbit och en kaffe. Jag somnade typ när jag läste min bok så jag började skriva rent mina anteckningar istället, höll mig mer vaken då iaf. Sen var det som sagt träning, en halvtimma Core och sen en timma svettigt Box. Yeah för oss!

Imorgon har jag ingen föreläsning men jag ska spendera hela dagen på SU i bibblan och bara läsa, skriva och försöka sammanfatta lite litteratur! Great. Känns bra. Mormor kommer hit och passar Hugo så det blir smarrig middag som bara mormor gör bäst, fläskkarré med potatis och äppelmos - mums! Barndomsnostalgi så det skriker om det. Blir ingen träning till kvällen med andra ord, men jag lär vara lite mör imorgonbitti i ett x-antal kroppsdelar ändå ;) Kör ett till PowerStep pass på fredag morgon och Body Pump + Steamy Windows på lördag morgon som avslutning på den här veckan!

Nu ska jag upp och stämma av lite med mamma, hon och Olle drar till Barcelona imorgon - inte alls avis - så vi måste styra promenader med Hugo mm. :)

Puss puss på er och godnatt!


I'm gonna miss you...

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Rosa Bandet

Detsamma.

2009-10-21 @ 23:11:23

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback