Mörkt

Det är mörkt ute och jag tror hela tiden att klockan är mer än vad den egentligen är! Lite små jobbigt... I-landsproblem dock ^^ Går inget vidare kul på tv, kollar just nu på "Ensam mamma söker" vilket säger det mesta, visst det är ett mysigt program men jag vill se nåt kul, kul! Får se om det börjar nåt kl nio :) Käkar glass ikväll igen, gott som tusan är det! Har bokat in massa träningspass nästa vecka så jag får nog allt kompenserat för mitt gottande, just nu är jag uppe i sex inbokade pass. Herregud jag är galen!

Det får bli allt för ikväll tycker jag! Imorgon kommer jag befinna mig hemma hos Lovisa med Joanna för plugg, plugg innan föreläsningen 16-18. Fab om jag får säga det själv!

Puss pusss



Perfekt mys, detta förra helgen med Eva och Loijs hemma hos Eva. Bästa! Scone och te. Jag dog lite.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback