Pyjamasparty!

Nu är jag hos Eva, fick lite brått förut så jag hann inte blogga hemma :) Vaknade vid tio - hjärtat slog hårt och världen snurrade om jag rörde mig för fort (vilket var mest i sengångartakt). Ehhhhh. Noooo! Så jag käka frukost, somnade om och sov till halv två. Vaknade och kände mig bättre. Värt. Surfade the net så att säga och sen fick jag rycka upp mig och påbörja slitet med att göra sig representatibel...

Nu är jag alltså hos Eva, kom tidigare än tänkt, fick skjuts av mamma med alla tusen saker folk lämnade kvar hos mig igår osv. Kalas! Nu ska vi börja med maten. Tre rätters, godis och film, sova över och brunch med american pancakes, smoothie och scone imorgon. Livet! Lätt.

Puss på er!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback