Brighton reunion (två månader senare)

Ja men typ, jag måste ju skärpa mig. Men jag har helt glömt av det och kom på det nu! Bara till att ladda upp foton då! Let's do it!



Ahh, efter en fartfylld (bokstavligt talat) resa med Calle från Sthlm i hans gamla SAAB var vi äntligen framme (i ett stycke).



Många kära återseenden!



Många intressanta diskussioner efter några öl, mycket intressant ^^



Öldrickande i riktig Brighton-anda.



Och det var första kvällen det. Är stolt över Calle som reste tält full som en kastrull där jag sen fick sova - ahh!



Vårt första camp, sen tyckte Jon att vi skulel flytta. Suck.



Klädde mig passande dagen till ära - den "stora" Brighton-reunion-festen skulle gå av stapeln till kvällen!



På väg till vårt andra camp, vi tog en "liten" omväg runt hela ön. Pumpa i bilen. Fett med cool (eh?!)



Ös var bara förnamnet.



Är man arbetslös hittar man på annat att göra, t ex bugga en monstermegamusikmaskin i en vecka. Det är riktiga takter det Calle!



Middag innan partyt. Eve med sin bakpotatis och skagenröra - mm!



Jag tog min första öl för kvällen.



Det rammlade in nytt härligt folk till ön (Visingsö). Bla snyggo Idis.



Ida och hennes syrra Hanna drog runt knuten på Värdshuset och bättrade på fyllan.



Mer kramkalas, Emelie åkte hem efter bara en eller två ynka timmar på ön - snyft!



Vi drog till skolan (Braheskolan som alltså hör ihop med skolan jag pluggade på i Brighton) och invarderade. Jag med min härliga grogg och Calle + Helena. Det är på god väg!



Jag fick mig många svängom's med bla Idis! Älskar att bugga när jag börjar... Eh. Ja, när allt blir kul :)



Nils aka Snel Hest med Jon på ryggen och jag då - inte alls krystat.



Makin' love to the music - tydligen.



Skönaste bilden. Att jag äntligen lyckas blunda med ena ögat och hålla det andra öppet förvånar mig fortfarande och jag kan inte för mitt liv komma på hur jag gjorde...



Dans var det ja! Satt inte still en sekund, nåväl kanske för att ta en klunk eller två :)



Hoppbilder när de är som bäst - jag lyckas alltid!



Inlevelse när den är som bäst.



Dan efter. Förvånandsvärt pigga måste jag säga. Men det är klart, musik gör det mesta!



Fika <3



Första försöket att vara kulturella. En kyrka. Jag har min bästa vän för helgen - nyponsoppan!



Nåt slott/fästning som visst haft betydelse.



Hitta ett monster.



Sen åkte jag med den här bruden (bästa Amanda) mot Tranemo och Nittorp - men det är en annan histora. (Inte utan min nyponsoppa!)

Puss!

/emma.




Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback