Sounds like heaven

Loijs ringde nyss, hon ska inte ut trots allt, istället föreslog hon filmkväll och godis! Det kan ju inte bli mer passande. Det regnar ute (det fina höstvädret ersattes av regn) och min fika med mamma i soffan kunde inte heller ha varit bättre. Mysispysis! Så, jag har bokat Män som hatar kvinnor och Emil är gullig nog att plocka ut den så jag slipper gå till ICA om redan en timma. Jag struntar i att läsa Stieg Larsson böckerna, jag har inte tid och jag vill så gärna se filmerna! Apropå läsa, har inte pluggat en rad idag, men imorgon innan träningen (lutar åt Body Combat) måste jag se till att läsa lite, har inte direkt läst det jag tänkte att jag skulle läsa den här veckan. Men det är okej. En sån här "gör-inget-speciellt-dag" måste man få ha ibland. Ack så skönt det har varit också!

Pussar å kramar för kvällen!



Le Love.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback